Dags för jobbet då!

Jepps, medans sommarens knott och mygg flyger som jag vet inte vad ska väl jag passa på att tjäna lite pengar. Pappa har nämligen fixat så att jag kan börja jobba på onsdag, men då ligger kattvakts frågan och maler i huvudet på mig, ingenting är ju riktigt klart ännu! Men jag hoppas få reda på datum och tid, måste få tiden över till PEAB med : ). Thax dad,
Sverige, ja de är sant, ni sög totalt idag :) Grattis till er, grattis till mig som slipper se mer fotboll :) Det finns en gud trotts allt !

Skulle ha träffat Emma & Linda den 25, men som ni kanske vet så finner jag tyvärr ingen tid till det, då jag måste jobba :( Men jag vet, och jag lovar att vi ska hinna ses snart <3 Saknar er mycket!
Någon jag också saknar är Evelina för tillfället :( Tomt ovh tråkigt utan dej! Ska nog ringa och höra av mej snart.
Men, men, men, allt känns så enformigt :(

Ska flytta bloggen till nummerguiden.se vid senare tillfälle då Christer lärt mej lite om det! yes, så får de bli. Men först ska jag samla lite poäng och se till att vinna liiiiite fina priser, om jag lu lyckas och kan vill säga ;)

För er som inte vet ---->  www.nummerguiden.se  <------ Hitta.nu/blogg.se/aftonbladet.se/facebook/youtube. You name it! Plus massa fina priser just nu! 52 " tv, bärbar dator och massa annat :D Gör dej medlem, om du inte redan är! Eftersom sidan är ny, är vinstchansen stor!

Nu ska jag ta mej vcidare, ligga utmattad efter att först ha gått ut och gått i 6 km, ( ja jag vet, orkade inte springa idag, gjorde de igår och förrgår så jag kkände att det var latdag idag, vilket blev bullar och saft :D ) Ni får hade <3

Som mamma; Natt Och Go!

Älskar dej baby <3


Wenja & storasyster Zita.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0