6

Ja jag vet, det var ett tag sen. men tiden har inet riktigt funnits då jag vart med älsklingen min. Sen så har jag ju vart i skolan. Plus att mitt internet är helt cp.. Nää, fyfan säger jag bara!

Så nu är de bara dena vecka kvar sen är skolan slut, även så mitt godislöfte med Emma :) Känns skönt men de blir samtidigt tomt utan er i skolan .. :( Ni vet att jag kommer sakna er, men vi ses ngn mer dag. Bowlingkväll eller kanske, bio? Ja, jag vet inte men vi ses i vilket fall!

Igår paddlade jag och älskling kanot. Så jävla mysigt de var att få paddla med dej söt <3, bara lite kallt att åka under rännan. Uscha uscha! Men de var roligt. Jag brände mig nå så in åt helvete, så jaa. natten spenderade jag med ryggsmärtor.. :) Måste man så måste man!

Blir ingen skolavslutning fför mej heller ^^, jag åker till Hudik och kollar på min älsklings student. , yes, så får de bli!

Nu ska jag gosa vidare! HADE BRA!!!
 Jag hör av mej någon gång om någon dag eller så ^^,.

Älskar dej baby <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0