2

Idag åker jag till älsklingen min. Kommer bli skönt, men samtidigt så jobbigt :( För jag vet hur det alltid blir, men nu ska jag ta mig i kragen och börja jobba på mina rädslor.
Stannar i vilket fall till på måndag, då styr vi rodret hem till Kågbo igen. Hem till allt jobbigt och störande. Men vafan, jag klarar av allt.

Fick damp på Wenja igår, när vi sprang, jag menar de, först springer hon utav bara helvete, och efter det på vägen hem får man släpa den lata hundfan -.- .. Hon var slö enda tills hon såg ett rådjur, ojojoj. De är verkligen kontisgt med henne. Fast, jag älskar henne i alla fall. Så mycket som man någonsin kan göra!

En & En halv timme kvar innan jag åker, men helst skulle jag bara vilja ligga i söngen in och sova bor den tilden. Uscha, de är så fucking kallt här ju. De regnar, vilket får mej att undra vad jag ska ha för kläder på mig idag.. Hmm... Jackan kanske är för varm, och de vore inte så bra. Shit the same, jag kommer på något!

Yes, då var skolan slut. Jag saknar er, och ite blev de bättre att jag inte kunde träffa er på fredagmorgon <3 Men vi har vårt datum, och de ska vi hålla <3 Miss you <3

Hade finast i helgen och allt då, för för mig blire nog inget bloggande förrän tidigast måndag! Men håll kollen!  Ni betyder <3
Älskar dej gubben min <3<3<3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma

Nästan två år tillsammans, gud vad härligt Hanna :)

Hoppas du får en perfekt sommar, men vi måste träffas någon dag iallafall :) puss jag älskar dig

2008-06-15 @ 16:23:00
URL: http://nogg.se/emmakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0