Styckade lamm.. :'(

Vet ni vad gottus folkus, jag är back efter helgen som vart aningen lugn och stillsam, (tråkigt) Rätt ord? Nej, det var det inte, jag har haft det underbart, fast att vissa stunder var långa, även aningen deprimerande. Nu när jag tänker efter så har jag haft en ritkigt underbar helg.
 Jag borde följt min instinkt imorse, jag vet det med mig själv, kände jag att något är på tok så är det det. Det bara är så, jag kan inte sätta fingret på vad det är, men att det är något, det vet jag.. Fallet var detsamma idag. Det var något. 
 Det var så nära " Älskling, kan jag inte få gå hem och lägga mig i sängen igen ", men det var bara en tanke som var nära på att bli ord. . . det borde de ha blivit.
  Kom till skolan, bytte kockkläder. Sen kom helvetet i någon timme framöver. Vi styckade lamm, och då menar jag inte köttbitar, utan hela lammet.. Det var så äckligt. Jag såg en wenja utan päls framför mig, Jag såg hur hon låg där. helt liksom död, utan huvud och allt. Hennes kropp hennes storlek och allt... Det var så vidrigt.. Jag vill aldrig mer stycka.
Maud; " Va ren du är, och du. riktigt snygg i mössan med, svampmössa ;) :) "
Jag " Ok tack, "
Detta ver efter att hon tvingat mej att tvättat min skitiga rock.. xD

När jag var liten såg jag djuren dödas, jag grät många gånger. Ändå satt jag där vid bordet, tittade nyfiket när pappa drog kniven genom de döda djuren. idag gör jag samma sak, men inte med samma glädje som då. Jag lider så hemskt att behöva.. Jag hoppas inerligt att jag får ta igen det jag gjort mot de små stackars djuren.

Jag har slutat äta socker nu, jag vill inte få diabetes, jag vill må bra och allt sånt. Så jag dricker inte saft och sånt smörja. Äter inte fejksocker heller. Visst kan jag äta liksom saker med socker i, men absolut inte godis och sånt shit. dricker inte cola eller liknande heller. Jag är nöjd med mig själv. Fast jag har gjort tabbar och "glömt bort mig".

På tåget imorse lämnades mina tankar till min familj, hur mycket jag verkligen älskar dem. Det är lättare att tycka om någon som man inte träffar ofta, så därför ängnar jag alltid min kärlek till Christer, Sara, Olle, Karin, Tilde, Mathilda, Frode och Therese. Jag verkligen saknar dem, och önskar jag kunde leva närmare och mer med dom. ( även om förhoppningen inte finns från deras sida , kanske ). Jag älskar de här hemma lika mycket. Jag är tacksam för det liv jag fått. Även om jag gjort bort mig, så finns ni här, ni har förlåtit och låter mig finnas. Även om mitt liv inte vart det som varje barn drömt om så har jag fått levt det som jag gör, efter mina krav, det är det som gör mig lycklig. Med kärlek kan vem som helst gå igenom det svåraste. .
jag älskar er, Christer Sara Therese Frode Karin Olle Martin Mats Inger Tilde och Mathilda <3 Min älskade familj
Wenja , Saga & Berra <3


Yey, det har ändå vart en rolig dag idag. Jag har jobbat bra i skolan. eller what ever, vem bryr sej? Någon som har gräs?!

Älskling, du är mitt liv, du är mitt allt. Du är min <3 Jag älskar dig underbara sötnos <3


De kanske bara är Emma som gör något ändå?!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0