Sorgen tränger djupare

Att det ska behöva ta tid att inse vad jag faktiskt gjort idag är ett faktum som jag inte riktigt orkar med.. Jag orkar ärligt inte fundera över denna fråga, vilket gör att jag inte tänker lägga så mycket tid på detta inlägg.  Eller jo? Eller visst, vi får se hur det slutar.

 Idag har jag gjort så mycket som, hmm, jag har faktiskt gått i skolan. Haha, fast bäst var nog när jag skulle fixa lite grejer åt Amanda, så tänkte jag inte på att vi har en datalärare som verkar något kristen och även aningen allt för laglig.. Så det gick åt inte himlen iaf. Fast det fixar vi sen.
 Sen har vi haft engelska, där vi hade redovisning på våran lilla story. Våran hette för övrigt Beauty Petter.. Om jag ska vara ärlig så var den väääldigt bra, i alla fall enligt mig ; ) Antar att Emma och de andra med tyckte det  :)

  Nu är det dags, banan är bokat så på fredag bär det av, Bowling med girlsen och käka mat : ) De ska bli roligt att göra något tillsammans igen : ). Ska jag vara ärlig så kommer jag att sakna skolan på lovet, med allt vad det innebär. Jag kommer sakna känslan av att vara lugn och ha det allmänt bra..

  Jag är hungrig, och jag antar att jag ska snart äta med mammsen och pappsen, kanske Martin? Aa, Martin med kom hem nu. Så han ska väl med äta då.. -.- Om jag bara kunde få vara lite ensam?
 Aja, ska städa i min ensamhet sen så de känns bara bra det :) Ha de bra folket.

Ska vi betta på det eller? 
 
  Jag älskar dig, min sötnos <3

image216
Wenja, min egna kärlek <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0