Jag vet inte, vet du?

De är bara en och en halv timme kvar av min dag. Den har vart så weard, men samtidigt så.. Aja, jag vill inte.

  Vill tacka många personer, de allra flesta vill jag ge ett hjärta till.. Vickan, de känns verkligen bra på något sätt, jag saknar dej och älskar dej väldigt mycket. Tack alla som funnits idag, gjort min dag värd att le. Fått fina gåvor och mycket grattis, så jag är tacksam. Jag är glad att ni finns.. Tack, nu är de någon annans tur att ha en dag. jag får vänta på min tur igen. Grattis till mig själv. Grattis Hanna.

Olle, Karin, Tilde, Christer och Sara. Jag vart överlycklig av de jag fick av er, tack så hemskt mycket. Ni vet att jag älskar er så högt på jorden som att ni är min familj. De betyder så mycket för mig att n finns. <3 Käraste älskade familjen.

Vad händer mellan oss? kan du ge mej svaret, jag önskar jag kunde säga, men jag är för svag, för svag för detta.

image203
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0