Har ett mål att nå, har inte råd att stanna

Det är fan förjälva jobbigt. Jag vet att jag tror att jag har alla sjukdomar som finns bara för att jag märker en lite mysko sak någonstans, men den här gången. Jag menar det seriöst, när jag vaknade imorse var jag något rädd, skulle klia på benen och kände de värsta av allt.. Mina utslag blir värre. Orkar jag mer? orkar du mer? Näeeej, jag tror inte det, kanske ska jag kolla upp det? Kanske är det något riktigt fel, kroppen säger ifrån.

  Jag bodde hos Christer och Sara igår :) Riktigt trevligt, Christer var på jobbet så jag umgicks?! Stavas det så? What ever, så var jag iaf med Sara;) Vi drack choklad med grädde i, faktiskt första gången i mitt liv, men de var riktigt gott faktiskt :) Jag tackar Sara och Christer för att jag fcik sova där, och tackar för maten :) <3 Ni betyder väldigt mycket för mig <3.

   Jobbade idag, 6 genomförda. Imorgon ska de bli mer. Gissa om jag just är taggad. :) Nu kan jag de jag behöver, nu ska de bara finslipas så jag fixar in så mycket pengar ;) skulle vara skönt att få ut ganska soft med löning på fredag.

Imorgon äre jobb, samma onsdag. Plus att jag ska träffa min sötnos då, sen på torsdag åker jag till Åland, bara över dan dock. Men de är ju ändå bara båten som är rolig att åka, så what ever :P.. Yey, nu ska jag klä på mig. Har nämligen cyklat, men känner mej ändå onyttig, eftersom jag inte cyklade eller sprang igår. Plus att jag käkat massa mackor med ost idag.. xD iaf hårdmackor, men de var väldigt gott ^^, Ha de fina fisken.
 Cykla lugnt..

Jag saknar dig till sömns :( Kom till mig <3 Jag älskar dig <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0