Fronda - Trasig

Jag hade en perfekt idé, trodde jag, enda tills jag förstörde idén genom att förstöra det jag behövde till idén. Hmm, fattar ni?! Jag har just nu gjort en krans som jag hängde på dörren, sen kom jag på att jag skulle hänga vår "här bor fam skogsberg" skylt i kransen. Den skylten har min syster gjort jättefin, men jag pajade den, då den ramlade ner på bron. Dock gick den i tre delar, så jag ska faktiskt laga den, så fort jag hittar lim! Kommer bli som ny!

Den är väl ganska snygg för att vara hemmagjord? Tacka Ernst, det var han som visade på Tv hur man gjorde, haha! Iaf behöver man ett rep, granris, (jag hittade ordet! Kolla inlägget under) ståltråd och eventuellt ett rött snöre av något slag!Bara att binda granriset på repet med hjälp av stålstråd. Man kan även sticka i röda snygga äpplen om man vill, det tror jag på. Men vi har inga sådana hemma just nu! :(
detta är det som ska bli mina ljuslyktor (Kolla inlägg udner) Har fyllt i vatten och sen ska jag (när de fryst) vända upp och ner på dem och hoppas på att inte allt vatten fryst, då kommer det att bli ett hål som jag ska stoppa marshaller i! Jättefint tror jag det kommer bli!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0