Fronda - Denise

Sista skoldagen, helt underbar :) Vilken jag firade med Denise och Jessica för mestadels:) Denise och jag drog och käkade på max för att sen hämta jessica och käka med henne på donken. Efter det blev de stan, maxi och hem till mej :) Helt underbar person Denise är alltså, deeutom har hon gjort en grej som jag inte kan sluta tänka på, hur fint som helst har hon tatuerat in Sonnis (hennes killes) namn på höften :) Fyfan va snyggt det blev, lyllos Sonni, han ska vara glad som har en sån underbar flickvän!

För övrigt suger schemat, massa sovmornar, jaa skönt (om man bor så man kan ha de) Jag kan ens inte ta ut sovmorgonen, vilket är vääääldans tråkigt, men men, de får väl lösa sig på ett eller annat sätt det! Aja, nu ska jag kila vidare. Än en gång vill jag säga tack för skjutsen Dessi :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

SKönt nu utan skola ett tag ? :-)

2008-12-20 @ 16:55:03
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: maria

fin vovve!

2008-12-20 @ 20:58:37
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0