Fronda - Året

Denna har jag snott av emma :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte i rännan (fors) med Christer och Sara!!!
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag skulle sluta svära, men det gick åt helvete!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Aa, Kristin :) Till sin son Alfred!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, de tror jag inte?!

5. Vilka länder besökte du?
Norge

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer familjetider och en lägenhet med älskling.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
14/7 och Furuvik

8. Vad var din största framgång 2008?
Fixade min budget på jobbet;) 

9. Största misstaget?

Alla bråk om hundarna som så många gånger fått mig gråtandes.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Urinvägsinfektion, min påsk blev firade på toan med en laptop i handen.

11. Bästa köpet?

Hmm, alla julklappar och massa mat, typiskt!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, godis och allt annat som man bara måste ha!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, klart!

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2008?
Någon av mina svenska skitlåtar jag lyssnar på.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med det tidigare året?
Ligger nog lika skulle jag tro!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lärt mig att alla människor har lika värde bla bla bla... Tråkigt!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar att jag fick se äckliga människor mindre?!

18. Hur tillbringade du julen?
med familjen :)

19. Blev du kär i år?
Jag är fortfarande kär i år ja, världens bästa tillochmed! <3

20. Favoritprogram på TV?
House, lost, crusoe, ensam mamma. .

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja, Ingvar!

22. Bästa boken du läste i år?
Om jag kunde drömma / när jag hör din röst!

23. Största musikaliska upptäckten?
Alla nya Frondalåtar!

24. Något du önskade dig och fick?
Jag får de mesta jag önskar mej, om jag tittar på älskling med rådjursögon så! 

25. Något du önskade dig men inte fick?
det hände för några år sen och händer nog aldrig igen!

26. Årets bästa film?
Twilight, älska <3

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Va hemma med familjen, jag är skittråkig, men att fylla är inte min grej!

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
att pappa skulle följt med till Furuvik, och en länre sommar med hela familjen!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jaa du?!

30. Vad fick dig att må bra?

Jörgen, Wenja, Saga, Familjen, Vännerna, Livet helt enkelt.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Huh?

32. Vem saknade du?
Hjärtat, Martina och Mormor :'(

33. De bästa nya människorna du träffade?
Linda, träffade henne innan men nu känner jag henne bättre. :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sanna

god jul hoppas du får en bra dag :)

2008-12-24 @ 00:43:28
URL: http://carpediemz.blogg.se/
Postat av: josephine

god jul :)

2008-12-24 @ 10:09:31
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0