Fronda Visionens man

Internet är tillbaka, mycket bättre än förr, de verkar funka på heltid nu, men de vet jag ingenting om. Uppdaterat till snabbare nu med! Good för mig, de går ju mycket snabbare att jaa, göra allt :) Nog om det!
 Jag vet inte riktigt va jag ska skriva mer än att jag haft turen att jobba nu med, de blev nog lite krisigt på Proinfo, så de ringde in mig, och eftersom det är dagarbete så tackade jag ja. Hade de vart kvällen så hade jag vart tvungen att säga nej, för de är nog de värsta som finns!

Peab-jobbet är redan klart så nu rullar 10.000 in, good för mig! Så får vi se hur det går uppe på kontoret, men de ska gå bra! ^^, Jag ska jobba på nu, hårt ska ni se! Fast, jag måste kolla upp de dära med skatten, hmm..

Synd, jag hade velat träffat Evelina imorgon egetligen, men nu vart de såhär, och jag hoppas att vi kan ses på Cityfesten ngn dag, precis som alltid. <3 jag saknar dej och älskar dej otroligt Evelina, de ska du veta! Förlåt mig,

Nu ska jag snart äta, och umgås med min snuttegubbe som för tillfället bara spelar massa spel.. -.-¨
Hare bra, räv mindre bra!

Jag älskar dej av hela mitt hjärta <3

Ta de lugnt, dom vill bara få dig i balans
Dom vill klämma dit dig så fort dom får en chans
Dom hatar att dom inte kan förstå, eller hur?
Men när dom pratar om mig tänker jag, vem fan är du?

[ Fronda - Visionens Man ]

     
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Häääärligt!! Äntligen lite nya bilder!! (sugdatorn har raderat alla favoriter, tog lite tid innan jag hittade hit igen pga det) Wenja är ju sååå snygg! Saga behöver lite mer träning framför kameran tror jag ;)

Kan du inte försöka få till ett ståkort på berra med? Tänkte lägga in på vovve och jämföra syskonen :P

Förresten, ta nu tag i en penna + Saga och så ställer du henne mot en dörr och ritar ett sträck, sen så mäter du hur högt upp från golvet det strecket är ;) vill veta hur hög (låg) hon är fniss

Ser skitkul ut där i rännan vill också

Hoppas du har det bra, ta hand om dig!

Kramar om!! )L)L)L

2008-08-17 @ 00:26:27
Postat av: Fia

Mja, nytagna och nya bilder är inte samma sak :P Dom är ju nya för mig alltså hehe

2008-08-17 @ 00:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0