Fronda Ja lever

Och skolan går bra? Jodå, varför inte. Lite tråkigt att allt ät igång igen, men detta år ska jag se till blir lugnare än förra ;) Fast, visserligen, allt började inte så bra som jag trott!
 Igår, när jag följde med Emma och Linda till omklädningsrummet så märkte jag till min stora förvåning att mitt skåp var låst och att de hände ut föklädessnören därifrån. Så jag låste upp de, och de var hittade de var en uppsättning kockkläder. Jävlar va arg jag blev, alltså hade Kerstin gett bort mitt skåp :O Nummer 1? De som bara är mitt, mina skor var utslängda och allt. Så jag hoppas Kerstin fixat det där till idag! FY!!!! -.-

Annars så händer det inte sådär jättemycket här om jag ska vara ärlig.. ^^, Dagarna rullar på som vanligt.
 Nu ska jag käka frukost!
Hade!


Älskar dej <3

Andra sidan av atlanten,
Styrs hela världen av en man, men,
Vi blundar så fort ni får chansen,
För vi bor i lagomlandet,
där jäntelagen styr,
Du ska va tyst och blyg


[ Fronda - Jag Lever ]
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0