Fronda Ingenting

Nu är jag ensam igen, vilket jag uppfattar som en ganska jobbig sak. Men, jag klarar det :) Alltid, de vet väl du med, ellerhur? :)

Igår var jag på en form av ansiktbehandling med mor, sara och Karin. Väldigt givande och roligt :) Slutade med ett köp för mej på 550, ett set för händer och fötter. Till mamma vart de hela paketet för 4000. Så de tjänade nog på oss, skulle jag tro! ^^,
  Annars går allt bra, skolan rullar på, och vi har nog kommit igång med allt nu, känns skönt, men samtidigt så otroligt jobbiogt om jag tittar på framtiden. Ja, uscha ja! Men jag ska nog klara de med. Men men, nu ska jag städa här. vattna blomsterna och tvätta mina kläder, och sist men inte minst ska jag träningscykla och duscha :) Hade.

Jag älskar dej, alltid :) <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0