"Om du trodde jag skulle ringa, prata, gråta och be

Snälla ta mig tillbaka, så tror du fel."

Uscha, måste packa simkläder typ nu. Ska iväg till fjärran idag igen. Fast jag är lite sur, pappa har nämligen ätit upp mina bananer .. ^^, Jävla pucko, så jag tog en apelsin, och det vet jag precis som alla andra, hur det slutar : /
  Jag pratade med Evelina igår i fonen, Kändes så bra, men fan va weard allt var. De personer som var i samma rum, kände mej, eller visste vem jag var. Som Gren till exempel, vi lekte när vi var små, hon vet vad pappa heter, vart jag bor och vad jag hade för hundar :O. Det är snudd på läskigt.. Jag minns dej inte :O

 Sen har jag en vän som heter Johanna, boende i Delsbo, det vet också de vilken det är. Ena är tillochmed kusin, varav jag har vart en del av deras samtalsämnen. Så jag pratade med dem alla om olika saker. På något sätt känner / vet dom om mej, men jag inte dom, uscha..

Jag klarade spelet igår. Absolut Puzzle, fyfan va glad jag är-. De har jag hållt på med nu i flera månader, men aldrig lyckats klara det! Men äntligen, det hände också igår. ( jag och Linda spelar det 24   7. Så de var på tiden att jag klarade de före henne : )

Datakunskapsprov igår, Gick väääldigt bra känns de som. Wordprovet, men det är väl inte räknat så svårt om man tänker efter ; ). Nej, nu måste jag ka farten här, annar kommer jaga lrig iväg till niobussen. hare fina fisken ni.


Jag älskar dej sötnos :) <3

image190
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0