Men när du verkligen behöver, får du ingen hjälp alls

Jag hatar att vakna på morgonen har jag märkt. Ju fler vakna, ju mer att hata.
  Jag hatar att mamma måste vara vaken, att hon ska sitta och hosta. Jag hatar att pappa är vaken, han som ens inte behöver kliva upp. Jämt så tror han att han är så jävla rolig. Bara som att säga god middag på morgonen?? Jag hatar att Martin, den jälven ens finns i huset när jag vaknar. Värre om han syns, för då får jag verkligen cpfel. Såna här mornar hatar jag. Alltså... 5 dagar i veckan, minst.

Slumrade med Wenja i natt, hon sov sida vid sida med mig i sängen :), sån jävla myshund de där. Fast, som vanligt blev det för varmt, vilket gjorde att hon la sig nere vid mina fötter istället. Vad gör man inte för henne?! :)

Idag blire då ingen simning, för jag måste åka och handla.. -.-
 Fast, vi ska ju simma så idrotten, men det är en annan historia, för då har jag lovat Emma att vi ska ut och springa / gå någonstans.. Nattis skulle visst med också.

Nu orkar jag inte skriva mera, och förresten så går ju bussen snart med.

Jag älskar dej, över allt annat sötnos :) <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0