Du är min här & nu!

Uscha, om typ 7 minuter måste jag ta på mej skorna, för att sen gå till bussen. Sitta där, snacka med Jenny om allt mellan himmel och jord, och vad som finns i hennes liv just nu. Det händer så mycket för henne. 
 Efter det så ska jag jobba matte, känns kanske inte så inbjudande, men om de blir prov så ska, då menar jag SKA jag ha MVG. Jaag orkar inte ligga och taffla på en gräns längre. Hoppas hoppas!

Här ser förjävligt ut, så när jag kommer hem, så ska jag naturligtvis ut och springa med Wenja om vädret tillåter. Ser ju kanske inte så ut just nu, men hoppet finns alltid vid liv. Efter det så ska jag typ duscha, o städa rummet. Undrar om jag ska städa garderoben också. De ser förjävligt ut efter att Jögge har "rensat" där inne... Hur fan ska jag hitta något nu då? ; ) Tur att du är så söt, annars hade jag .. hehe :)

Ska bli en sån skön helg, ensam med älskling, hemma. Sååå skönt. :) Jag längtar så.. och jag saknar dej : / Det var så länge sen i var ifrån varandra riktigt.

men nu, nu ska jag bege mej mot skolan. matten och Datakunskapsprovet som jag har i word!
 Önska mej lycka!

Älskar er, .

Sötnosen, jag älskar och saknar min andra halva så enormt! Kom till mig, finns med mig. Jag hjärtar dej!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0