Det är något som är konsitgt

Jag verkligen älskar mamma & pappa, även om det hör till så har jag börjat tröttna på det som är.. Alla friheter de kan ta sig, hela tiden..
 Det finns inga ord för hur mycket jag stör mig på dem, varje morgon börjar på samma sätt, vilket gör att jag fortfarande är sur på dem när jag kommer hem.
Vi bråkar ens inte, men olikheten/likheten är slående, vi går inte längre ihop. Pappa är värst just nu. = / Så dryg & jobbig bara.. Han menar inget illa, men det är jobbigt. Så jobbigt att jag knappt pratar med han, pratar inte med någon kotte snart här hemma. Inte på samma sätt som förr kankse.

Nähepp, nu är klockan snart 20 över, så jag måste åka till bussen med bussen. ; ) Den ni!
 Ni får ha de fina fisken.

Ålskar dej gubben min <3 Otroligt mycket <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0