But i'm gone, I try to give you the life that I never had.

Emma tillbaka idag, alltid lika roligt. Det har varit tomt utan dig flicka! Men nu är du tillbaka. : )
  Jaa, halv elva var min tid idag, men det blev 8 i vilket fall. Tog mig in och satte på Emmas datorlektion, bara hjälpte henne med uppgifter : ) Sen svenska och sen hade jag data själv. Så, vad ska jag säga, kort och gott en väldigt lugn dag : ). 
 
Sen gick jag med Jenny Malin & Linda ner till stan, då både malin och linda tog bussen hem, så checkade vi övriga in på donken.  Sen var det bara att åka hem, roligt nog : )

Så nu sitter jag här, har nyss käkat macka och banan. Ska snart upp och cykla ett tag, duscha och ner och städa fint. Älskling kommer ju imorgon, jag ler hela jag :)

Näeej, nu har jag inte tiden eller orken med er längre. Hade fint

jag älskar dej baby <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0