Nytt år!

Vilket år det har varit hörni! Jag är både mamma, gift, glad och lycklig på samma gång, det är en perfekt kombo! I år har jag fokuserat lite mer på raka rör än tidigare år, varit lite mer orädd för att säga som jag tycker och stå upp för andra, det har kostat mig massor av energi, tankar och ork men jag har lärt mig mycket på resans gång!  2019 hoppas jag få slippa en del sånt, om jag bara satsar på mina nära relationer så kommer jag förhoppningsvis att slippa stå ut med människor som sysslar med elakheter! 

Mitt fokus under kommande år är att försöka släppa sånt som tar energi, att människor skriver elaka saker tar inte ett uns ifrån min självkänsla eftersom jag mycket väl vet vem jag själv är och vill vara, däremot själ de tid, för jag har en förmåga av att inte ge upp utan måste hela tiden kämpa emot trots att det inte är nödvändigt, jag tänker mycket på varför människor gör som dom gör och hur dom tänker och bara det är en förlust i sig, för den tiden vill jag lägga på annat! 

Jag vill också fokusera på att hjälpa andra människor att må lite bättre genom att tänka annorlunda och att våga tro på sig själva och förstå deras eget värde! Jag har insett att det finns allt för många som mår dåligt och det är inte bra, speciellt inte när man kan må bra istället! 

Gott nytt år kära vänner! 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0