Så grinigt då!

Du vet hur det är att forma sig kring andra människor och hur de med ett så enkelt trollspö som ord kan göra dig till en negativ, tråkig och grinig person med en inställning till livet som heter duga. Då är du sannerligen en högkänslig person. Det handlar inte om att gråta till varje film man ser och inte heller handlar det om att man lätt blir sårad utan det handlar snarare mer om att intryck och känslor blir i sånt överflöd att vi inte klarar av att hantera vissa situationer, alternativt att vi blir helt slutkörd som människor av för mycket intryck.

Jag måste hålla mig undan de personer som suger energi och sprider negativa vibbar för annars hamnar jag så enkelt i samma träsk och påverkas något så fruktansvärt negativt av hela situationen i sig. 

På ett djupare plan tycks vi analysera hur andra människor tenderar att vara, för extrema personligheter åt höger eller vänster måste vi direkt sålla bort för att klara oss från total energiförlust, dock har jag som extrovert person enklare att förstå och umgås med personer som är lite lika samt väldigt drivna, glada, positiva och framåt, den typen av personlighet älskar jag hos andra människor. 

Fokusera och lägga skärpa på rätt saker ska göra att jag står ut ett tag, men jag orkar verkligen inte höra en massa negativt trams om det ena och det andra, jag är inte sån som person och väljer därav att hålla mig undan den mörka sidan i den mån jag kan! 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0