Du ser trött ut

Jo tack, jag vet! Det kan bero på att jag faktiskt känner mig trött, antingen håller jag på att bli sjuk eller så är det något annat som är galet. 

Dock kan jag inte riktigt förstå mig på varför man ens säger så till någon, att påtala att jag ser trött, sliten eller kanske ledsen ut gör ju inte att jag blir piggare och gladare. 

Tänk er för innan ni påtalar att någon ser trött ut, det är inte så roligt att höra att man förutom att känna sig nere även ser nere ut. Det är okej att tycka så, men istället för kasta ur sig orden kan man kanske istället fundera vad man själv kan göra för att underlätta.

Just nu är jag ganska tom på energi, jag förstår att det syns, men snälla, låtsas inte om det! 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0