Tillsammans med dig

Ord för svåra att beskriva, tankar för svåra att uttrycka i skrift men em kärlek så stor att ett hjärta inte räcker till. Under tiden vi vandrat längs den långa grusvägen i en inte allt för vildvuxen skog har vi funnit vänskap och kärlek på raksträckorna samtidigt som vi funnit tillit i kurvorna och glädje i backarna, vi fann inte bara de ingredienserna som är viktiga för att få till ett fungerande förhållande, utan vi fann även oss själva i varandra. 
 
Älskade Jörgen Jonsson, du gör mig hel och lycklig! En bättre Hanna Skogsberg än så här kan jag inte vara, för i sällskap med dig känner jag mig lugn, ärlig, trygg, glad och älskad, du gör mig till mig och oss till en självklarhet. Jag älskar dig!
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0