stolt!

Idag är jag stolt av många anledningar, men allra mest för att var med på Vårruset med 7000 andra glada tjejer igår, att jag klarade av det utan panik och utan ångest! Det är ett sånt otroligt stort steg för mig mentalt.

Jag anmälde mig tidigt (hade nummer 34 av minst 7000) för jag hade tänkt träna och få en jättebra tid men det blev allt för tuffa tider och jag la allt på hyllan men att bara gå varvet runt skulle ju även det
betyda mycket för mig. Men vet ni, jag klarade att jogga hela varvet runt, på en tid på 38 minuter! Jag är verkligen glad att jag kan så mycket bättre än vad jag tror!






Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Snyggt jobbat!!! <3

2014-05-21 @ 14:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0