Kör hårt!

Träningen går framåt nu. Jag har två gånger på rad orkat att springa 4km utan stopp och dessutom känt att det varit otroligt skönt att ta sig ut. Jag har även ätit min sista semla (grodsemla) för den här säsongen, jag känner mig även helt bekväm med det. 
 
Mentalt har det hittills faktiskt varit en ganska tuff vecka jag har gått igenom, men samtidigt har vi skrattat nå så otroligt mycket tillsammans på jobbet att den glädjen väger dubbelt så mycket. Jag skulle aldrig kunna önska mig bättre kollegor, ni är verkligen guld värda, mina vänner! 
 
Nu är det dags att sova, jag hoppas verkligen att jag får sova ordentligt inatt, jag är nämligen så frukansvärt trött ikväll! Gonatt
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0