Dags att publicera!

Hej, jag lever! Nu jäklar var det längesen jag gav någon form av livstecken här så jag tänkte att ikväll är det dags! Flera gånger har jag loggat in, tryckt mig vidare till "skriva-rutan", börjat två meningar och sedan stängt ner igen. Jag har helt ärligt haft två riktigt jobbiga veckor om man tittar bakåt i tiden och därav har väl inte min lust att skriva varit sådär jättestor faktiskt, men nu är det ljusare tider och jag känner mig tusen gånger gladare och piggare. Det är tur att man har människor runt om sig som är så otroligt värdefulla, då är det äldigt enkelt att vara lycklig, även om det ibland blåser lite motvind! 
 
(Bella (Bell-bus), pappas å mammas hund)
 
(Bara kärlek i senast använda!)
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0