Frånvaro

Okej, vädret på årets semester har hittills varit klappkasst, det kan jag utan att ens fundera erkänna att jag tycker. Ändå har jag inte känt att det spelar så stor roll ännu, regnet öser ju ändå inte ner från himlen hela tiden och dessutom kan man göra andra saker än att ligga och glassa på en glödhet strand och bli ooootroligt trött av solsting.

Minigolf, nästan bättre när man inte svettas ihjäl faktiskt! Glassen på fiket efteråt hade givetvis varit en aning godare om solen visat sig lite mer än vad den gjorde.

Idag åkte vi till naturhistoriska riksmuseet i Stockholm med bror och hans familj, men mysig dag som vi avslutade med cosmonova och middag på Max i Uppsala.

Jag känner ändå för att bada, så lite tråkigt är det ändå att solen lyser med sin frånvaro (hehe) men tre veckor kvar har den på sig!

Nu är det dags för Mario Kart!





Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0