Mug cake

 
 
Jag såg en bild på (kladd?)kaka i en mugg som skulle ta ca 5 min att göra, så jag testade. Det blev inte jättegott kan jag erkänna, men det blev okej i allafall! Jag kan dock förstå grejen med att slänga ihop något jäkligt fort om man får över någon på oväntat besök. I receptet stod det att man skulle köra den i micron, mellan 1-3 minuter då effekten på micron avgör tiden. Jag körde en minut och körde sedan ner en provsticka, den var helt torr, så jag antar att det var därför jag misslyckades, den skulle ha gått under en minut i vår micro alltså. Men, så jäkla dålig kan den inte ha blivit ändå, min älskade sambo åt nämligen upp sin egen plus halva min. 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0