Frenesi

På måndag morgon var jag helt färdig, under tisdagen tankade jag mig själv med frenesi (Hahaha, visst är jag lite rolig, har aldrig hört ordet, men har lessnat jättemycket på att använda ordet energi så jag googlade en synonym..) för att senare under natten åka på en jätterolig magsjuka. Det var som om jag tankade upp för att det skulle finnas något att vrida ur mig. Jag har mått som ett träsktroll de här två senaste dygnen och först nu har min huvudvärk lämnat mig och jag har börjat fått tillbaka livsgnistan. Eftersom jag normalt sett nästan aldrig råkar ut för magsjuka så kan jag gott glädja mig åt att det kommer dröja länge tills nästa gång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0