Stallfakta

Det är som mitt andra hem, min plats att hämta kraft och mitt ställe att använda min kreativitet på, i stallet är jag bara Hanna, precis som Hanna är. Jag är accepterad för precis hur jag är, jag får andas, styra över mig själv och skapa utifrån mina visioner och tankar, jag är fri och drivkraften är enorm. Just nu rider jag ingenting, vi har vart ute och kört någon gång bara, det ligger ingen fokus på det heller, utan nu är det att rusta och hålla efter som gäller, tanken är att vi snart ska vara så pass klara att det går att hyra ut våra sju boxar! 
 
En fyrhjuling har vi köpt också, min favoritleksak! Nej då, den skall främst användas till plogning och gårdsarbeten, men den är även MC-registrerad för två personer (en större modell) vilket innebär att vi är fria att köra på vägen med den på våra B-kort. Ååh, jag är lycklig!
 
Kom gärna och hälsa på mig hemma hos oss, hos vårt andra oss, i stallet alltså! 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0