Höstlängtan

Hösten kan gärna få komma på riktigt nu, sådär så att bladen börjar falla, det mörknar lite och det blir en sån pass kyla att halsduken kan åka på. Promenader i det läget är mina absoluta favoritpromenader, så jag antar
att rida kommer ju bli minst lika mysigt. Förhoppningsvis får vi kärran (rochard) färdig snart så vi kan ut och köra lite också, jag kan tänka mig att det kommer vara hur mysigt som helst nu när det blir lite kyligare ute.

Ikväll fick jag för första gången efter sommaren ta på mig både långärmat och träningensvästen när jag tog ut Kenna på promenaden genom elljusspåret. För henne är vädret just nu perfekt, det finns massor av lera att rulla sig i och temperaturen är perfekt för att orka, der har ju trots allt varit tråkigt på den fronten under senaste delen av sommaren, värmen har tagit för hårt på hundarna.

Té, tända ljus och film på svt, det låter ju ändå när jag sammanfattar hela alltihopa som om hösten redan är här. Välkommen!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0