Upp på löpbandet!

Jag har äntligen fått blivit lite sams med löpbandet på gymmet! Idag, efter att jag kört cross-trainer i 35 minuter tänkte jag att jag skulle prova mig på löpbandet och då inte bara Hill Climb (Man går i en uppförbacke som bara blir brantare och brantare, otroligt tungt) som jag annars kör om jag ens står på det. Och faktiskt! Jag sprang de 20 minutrarna som jag ställde in utan uppehåll, 20 minuter i 8km/h, jag är ju rörd över mig själv. Aldrig någonsin tror jag att jag sprungit mer än 5 minuter på ett löpband, det känns bara onaturligt, som om jag ska ramla, trampa snett, hamna för långt bak eller ramla och slå ihjäl mig, men idag försökte jag bara tänka att hålla samma längd på mina nedtramp och ha en bra hållning och vips, 20 minuter kändes som 10! Kanske kan jag till och med börja tycka om att springa på löpband? Kanske kan min första mil som jag någonsin springer bli på ett löpband? Det återstår att se!
 
Fullt ös medvetslös har det varit på jobbet, smörgåstårtor, baguetter, smörgåsmatsskivning och varuplock har jagat mig dessa två dagar den här veckan. Men, jag lyckades ändå sluta precis i tid idag, så jag är jättenöjd. Imorgon ska jag ta ut en välförtjänt sovmorgon!
 
God natt!
 
 
 
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Anders

Bra jobbat!

2013-09-03 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0