På gymmet

I skrivande stund sitter jag faktiskt på en träningcykel mitt i Sandviken. Det gör det lite enklare att fortsätta och hålla motivationen upp med 25 min cykling om jag kört 35 min crosstrainer innan med att läsa lite på bloggar och sånt där, men nu har jag slut i min favoritlista, så jag tänkte dela med mig av ett eget inlägg istället. 

Mina dagarr fulla av planering för min älskade systers bröllop, jobb och träning. Träningen har nu blivit mer en vana än ett måste, vilket är så jäkla skönt! Jag älskar att träna! Det ger verkligen massor av energi!

Annars då? Iinte så mycket om jag ska vara helt ärlig, men vad gör väl det, så länge man är lycklig är det väl bra? :)

Kram på er!




Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0