Bananas

Ja, jag vet egentligen vad jag ska skriva, eller hur jag ska skriva. Har funderat en massa om bloggen nu på senare tid, men jag vet inte, hur personlig kan man vara? Jag känner att jag vill skriva ut om hur jag mår, hur jag känner, vad jag tänker, hur jag tänker, men samtidigt vet jag att jag har både vänner, kollegor, kunder, och bekanta som kikar in och läser här. Jag vill gärna vara öppen, men är samtidigt rädd för hur andra tänker om mig, alltså personer som jag kanske inte känner så jättebra. Samtidigt så bryr jag mig inte heller. Eller jo, det måste jag ju göra eftersom jag funderar över det.
 
Jag har inte kommit fram till något bara för att skriver om det om det är det ni tror. För jag vet ärligt inte hur jag ska göra. Vara helt öppen eller försöka hitta en gräns? Ska man skriva ut de dagarna det är jobbigare eller ska man bara skita i det? Ska man skriva om problem? Ska man hit eller ska man dit?
 
Förvirrad tant på 22 jordsnurr funderar vidare....
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Lagom är bäst men hur mycket/lite är det.... ? Skriv det du känner för och "skit" i vad andra tycker, det är du som bestämmer för dig! God tanke dock att bry sig om andra även när det gäller din privata sfär <3

2013-05-07 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0