Optikern!

Jag hoppas våren verkligen är på väg nu, på riktigt! Att solen värmer lika mycket som den gjort här i några dagar. Det spelar ingen roll att det blåser eller är halt. Det är ljuset jag vill åt, jag tror jag behöver det lite extra mycket just nu.

För övrigt väntar jag besök från Norge imorgon. Det är min älskade Silje som kommer med sin dotter i några dagar! Jag längtar, men är nervöst på ett sätt också. Aja, det är en del av min vardag nu för tiden, alltså oro och nervositet.

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och spenderat tusenlappar på optikern. Om två veckor får jag äntligen nya glasögon. Sist var 2008, så jag känner mig inte helt bekväm i den form jag valde då. Men nu kanske jag kan börja använda glasögon dagligen! Känns definitivt som en idé!

Aja, ungefär det händer i mitt liv nu för tiden. Annars jobbar jag, sover eller läser.

Hörs!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Det är väl klart att du vill att besöket ska bli bra, dvs nervositeten kommer precis som skådisen har rampfeber innan framträdande. Jag tror helt klart att eran tid kommer att bli helt fantastisk,det är ju DU som har hand om detta besök! <3

2013-03-06 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0