Energin är på topp.

Jag är så lycklig!
 
Energi. Det har jag haft massor av de senaste dagarna. Det är precis vad jag behövt nu under påsken när tempot är lite högre. Ingenting har känts som en jobbig uppförsbacke och inget mål har varit omöjligt att utföra. För bara några veckor sen var det ett stort kliv att stiga ur sängen, eller att dra borsten genom håret. Men nu, ja nu är all energi tillbaka och jag kan prestera till 200%. Jag får så mycket positivt av andra runt om mig att jag känner att jag har så otroligt mycket att ge. Jag hoppas det håller i sig. Verkligen!
 
Just nu sitter jag med massor av hårfärg i håret. Var hos frissan igår och fixade till en liten snedlugg och klippte ur slitna toppar. Håret var i bättre skick än jag vågat ana. Hon tog inte alls bort mycket! Längden har jag alltså fått behålla. Har fått så mycket kommentarer om både håret och glasögonen, det är jättemånga som säger att det passar jättebra, både kunder och vänner, känns så otroligt kul! Jag stormtrivs verkligen i glasögonen mina. Båda paren. Och frillan, hon som klippte var verkligen superbra, både på å prata och klippa!
 
Känner att det var längesen jag skrev att Konsum är världens bästa Konsum. Tänker att jag måste få påminna er om det ibland. För bättre arbetsplats och kollegor får man leta länge efter, förmodligen utan resultat också. Aja, vi ses väl? På Konsum alltså? Ni hittar mig i charken! ;)
 
Ha en fin påsk alla ni! 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

BRA DÄR!!! Hoppas känslan håller i sig och en riktigt Glad Påsk! <3

2013-03-29 @ 08:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0