Varvar ner

Jag sover vanligtvis massor av timmar per natt, men nu har det vänt en aning. Jag känner inte riktigt samma behov av sömn, det känns inte jätteviktigt. Jag tänker mig att under den ljusa tiden på året så räcker nog sex timmar, men jag sover gärna upp till åtta. MEN.. Jag slarvar aldrig med mina timmar, är väldigt noga med att sova minst sex timmar per natt. 
 
Jag sover bättre nu när jag går ut och går varje dag, jag får mer ro på kvällarna och sover lite djupare än vanligtvis. Jag drömmer inte massa konstigt, samtidigt som jag är mycket piggare på dagarna. Massor av mer energi helt enkelt! Vem önskar sig inte det?
 
Nu är det dags, god natt!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0