God fortsättning!

 
 
 
 
 
 
 
Just för tillfället hatar jag faktiskt min telefon. Den krånglar något så kompiöst med mig, först handlade det enbart om att telefonen kunde dö när den hade lust, försöker jag mig på att slå på telefonen går det inte de första 3 gångerna, men sen så, och vips har jag 47% kvar i batteri ändå.. Detta händer ungefär 3-4 gånger per dag. Nu är det inte enbart detta som är problem längre, utan min käre kamera på telefonen har lagt av, själva kamera-appen blir som helt låst och bilden är bara svart, det går inte att trycka på någonting. Samma sak händer när jag använder kameran på instagram. Värdelöst. Min nästa telefon kommer förhoppningvis inte att bli en iPhone, förmodligen stannar jag inte heller hos min operatör 3 som jag tidigare varit väldigt nöjd med och jag kommer säkerligen inte köpa telefonen på samma ställe som sist. Vart jag än har vänt mig och försökt få svar och hjälp så blir man knuffad över till andra sidan. Tråkigt. 
 
Men, jag är inte den som enbart ser allt negativt och tråkigt, snarare tvärt om! Nu blir jag tvungen att använda min systemkamera lite mer och det är ju fantastiskt roligt. Det finns så många möjligheter med den, ibland förstår jag inte varför jag inte tar chansen att fota mer än vad jag faktiskt gör idag, det är ju ändå ett stort intresse jag haft en längre tid! För det andra så kanske jag vågar bryta min Iphone-vana jag haft nu i några års tid, men vi får se, jag är ju inte där än, utan har några månader kvar innan jag får byta! 
 
Bilderna är från julen i Stocksbo Bygdegård men inte de två översta, det är nämligen min egna tomtelatte som jag fixade ordning åt mig själv ikväll. 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0