Kör hårt!

Nu är vi i full gång med att träna igen, eller ja, igen, vad är det för lögn? Vi har ju varit det egentligen hela sommaren! Vissa veckor har vi dock inte visat oss på gymmet, men de senaste veckorna har vi varit flitiga besökare, jag och min andra hälft. Det känns jätteskönt och gång på gång bevisar jag för mig själv att jag utvecklas och klarar så mycket mer än jag tror, har tagit mina egna rekord nästan varje gång jag varit där de senaste 7 dagarna tillbaka. 
 
Nu är det ju inte så att vi gymmar varje dag, det skulle se till att jag drar mig ner i skiten ganska djupt igen, att försöka prestera på topp både på jobbet och på gymmet ger mig inte direkt ro, utan bara stress och motgångar, det vill jag absolut inte! Dock så försöker jag ändå att röra på något sätt varje dag, sen om det är en promenad, en joggingrunda på 2-3km eller att hjälpa min kära stocksbofamilj med att bära ved så är det fortfarande jättebra, jag är jätteduktig och är väldigt stolt över mig själv. 
 
I helgen har jag ju varit ledig, så då passade vi på att ta Kenna till boulogneskogen i Gävle och miljöträna med henne. Det kändes verkligen bra, både för henne och oss! Fint väder och god glass! Gotta!
 
Dags å ta en dusch och sova! Nattogó! 
 
 
 
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0