Jättesjuk

Ofta när jag är sjuk så tar jag det ganska lätt, jag brukar inte gräva ner mig så mycket, brukar inte heller tycka så synd om mig själv. Men, jag är inte så stark längre har jag märkt. Det började med rethosta, fortsatte med halsont och eskalerade i en riktigt jävlig förkylning och tokhög feber! Natten till idag har varit fruktansvärd och jag har brytit ihop och tyckt så otroligt synd om mig själv. Det har helt ärligt varit helt fruktansvärt och jag kan inte minnas att jag varit så här sjuk någon gång. Som läget ser ut nu så kan jag nästan inte ens svälja. Jag lever på isglass, Alvedon, otrivin, halstabletter, hostmedicin, honung, citron, varma drycker och hoppet såklart!

Imorgon är en ny dag!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Krya på dig <3

2013-04-11 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0