På gymmet

Det kändes så fruktansvärt skönt att dra igång högsta volym på den gamla Magnus Uggla-skivan i bilen ikväll på väg in till gymmet i stan. Dock blev jag ensam tillsammans med alla främlingar på gymmet idag. Det kändes så ensamt, men samtidigt så otroligt skönt att sätta i hörlurarna och bara tänka på sig själv för ett tag. Jag kan faktiskt inte minnas sist jag hade en egen stund, bara för mig själv.

Livet är inte särskilt speciellt just nu, dagarna och kvällarna ser likadana ut och jag känner därför att det inte finns något som sticker ut att skriva om. Jag skulle gärna dela mig av av jobbtips/städtips/mattips/tvtips, men det kanske blir för mycket med det varje dag, jag gör ju liksom inte så mycket annat. Däremot undrar jag hur alla andra får tid och enerig till att göra annat? Jag skulle gärna utöka mina dygn lite. Fast, skulle de ske så skulle ju ändå de minuterna/timmarna gå åt till min största och viktigaste hobby; att sova!

Äh, när man talar om det är faktiskt dags för det nu, att sova. Imorgon väntar en hel dags jobb å då jäklar är det bäst å vara pigg!

Gó natt folkens!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0