Livet just nu

Det är lyxigt när man på jobbet ser på facebook att min bil är rentvättad och nyvaxad utav världens bästa Jörgen & Johan! Det är lycka det. Jag vet faktiskt inte hur bilen skulle överleva utan dom!

Som man förstått har detta alltså varit min jobbhelg, riktigt skönt faktiskt. Det enda minuset med att jobba är att min stora hobby ( läs sova ) blir satt lite åt sidan. Men vad gör det?! Att jobba är ju också en stor och viktig del av mitt, det är tur att jag tycker så mycket om den delen, annars hade det nog varit jobbigt.

Jag skulle vilja påstå att mycket händer i mitt privata liv just nu också. Jag har för första gången känt stabilitet och lugn i livet som vuxen, det är såhär jag vill ha det. Jag känner ro. Det är här jag vill bo, jobba, leva, finnas och det är såhär jag vill ha min vardag. Bara en sån sak att jag för första gången sedan jag flyttade hemifrån för 3 år sedan nu lever ett ekonomiskt och tryggt liv är ju helt ofattbart. Jag är stolt att jag och Jörgen tillsammans klarat den resan utan några som helst peoblem, vi har alltid kämpat tillsammans och gått igenom så mycket som ett team. Idag känner jag att vår kärlek är starkare än allt och jag kan inte tänka mig ett liv utan det vi har gemensamt. Det bästa som finns är att känna sig älskad och trygg, och just det gör jag. Jag är lycklig.

Jag är så lycklig som funnit såna fina vänner att dela all glädje tillsammans med också. Det värmer hjärtat att veta att det finns personer som finns i alla väder och tycker om mig som person. Det går inte en dag utan att jag tänker att jag är så lyckligt lottad och glad över allt jag har i livet!

God natt

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0