Köptorsken

Det är en ny bil jag vill ha, inte vilken bil som helst heller, en sprillans volvo v40 vill jag ha. Bränslesnål, vi pratar om 0,38l/mil blandad körning och framför är den klassad som världens säkraste bil. Jag vill ha den! 225.000 står det dock på prislappen.

En vacker dag ska den bli min. Jag har en plan och jag tänker vara smart å ha lite is i magen och en stor summa på sparkontot, då löser det sig!

En annan sak är ju om jag vinner på v75 i helgen! Då köper jag nog två!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: morsan

Får jag den ena då eller tar Jörgen körkort så ni har en varsin? Hoppas du vinner men måste man inte spela då..... ?

2012-10-11 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0