Gófika!

En av mina fyra läsare har lovat bidra med en slant för bilen (läs v40), det tackar och bockar vi för. Jag väntar nu bara på att resterande tre personer lämnar sitt bidrag.

För övrigt så spenderade jag idag 100:- på en kopp kaffe på stan istället för å lägga i "spara-till-bil-kontot". Det motsvarar alltså de intäkter jag skulle ha fått in för 50% av mina läsare... De váre värt känner jag. Ibland är det mysigt å sitta på ett mörkt café med enbart värmeljus som lyser upp när regner smattrar utanför (visst hör ni hur jag verkligen försöker intala mig själv och er att jag gjort ett bra val i min ekonomiska situation).

Nu blire senmiddag hos Johan! Hörs!

Förresten, kolla, gófikat ser ju tillomed gott ut!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0