Biljakten fortsätter!

Planerna med att köpa en bil för vinstpengarna i helgen gick åt skogen. Den enkla anledningen är att jag inte vann några pengar. Alltså får jag skjuta på på bilköpet till nästa helg då nya chanser till vinst kommer eller så får jag börja spara. Enklast är nog att hoppas på storvinsten men jag skulle vilja säga att spara är ett smartare alternativ! En V40 skall snart bli min, det är jag iallafall helt 100 på!

Om mina kära läsare (typ 4st..) känner att dom vill vara med å påverka så finns det ett enkelt sätt. Smsa ordet "köptorsk" till nr 072-3020943, alternativt stoppa 50:- i ett kuvert och skicka på posten/lägg i brevlådan.

Tack på förhand

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: morsan

Så klart att jag, som en (25%) av dina läsare,gärna bidrar!!! 50-lappen får du nästa gång vi ses, ha det

2012-10-15 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0