Pizzakväll

Vi är för tillfället i Hudiksvall och tittar på hockey och äter pizza, men inte vilken pizza som helst, utan lchf-pizza. Alltså en pizzabotten lagad på ägg, grädde, vällagrad ost och fiberhusk. Över förväntan måste jag säga, det blev nästan som riktig pizza, bara det att botten blev lite mjukare, liksom inte lika knaprig som det annars blir när jag gär pizza hemma.

Imorgon ska vi vara barnvakt åt Jörgens systers barn, så då antar jag att det blir full rulle hela dagen. Jörgens syster fyller nämligen 40 år och då vankas det fest på kvällen.

Än så länge är det bara kaffet som håller mig vaken. Så fort det är slut är det slumra som gäller.

-5

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0