Ny design?

Idag har det varit en sån där bra dag igen. Vi har hunnit träffa Sara på lunch i Sandviken och vart på Media Markt. I bilen med oss hem hade vi både en ny badrumsvåg och en digital köksvåg.

Just nu sitter jag i photoshop med en ny bloggdesign faktiskt. Efter att ha hållt på lite med Saras blogg och även tittat runt lite tror jag faktiskt att jag ska sadla om helt och skaffa mig en vit design. Det är nämligen så att jag har haft svart design från den dag jag startade bloggen år 2007 och jag känner att det kanske är en lite deppig färg, dock tycker jag att bilder framhävs bättre med svart bakgrund, så jag är lite kluven i frågan. Jag återkommer med svar i form av en ny design.

-8, helt otroligt!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0