Just idag mår jag bra

Jäklar vilken varm och skön dag det har varit idag, det är så skönt att få ha lite semester såhär innan allt jobb drar igång, sen blir jag upptagen, med världens bästa jobb och vardag, för resten av mitt liv!

Jag måste bara säga att jag är så lycklig just nu. Har fått så fina vänner som verkligen finns där och stöttar till 110%. Jag känner att jag också finns och stöttar tillbaka, minst lika mycket. Tack fina ni, ni guld värda!

Nog om det, tillbaka till just idag: Jag och Jörgen har åkt till Gävle i sommarvärmen, ätit en lyxlunch tillsammans i stan, åkt hem, vart med hundarna nere vid vattnet (jag älskar att för en stund kunna ha möjligheten att ge dom det absolut bästa livet en hund kan få; utan koppel, på landet!), målat våra vilostolar vit/grå ute i solskenet, åkt och handlat för att kunna grilla, gjort grillspett och egen tzatziki, ätit ute, sittandes på de nymålade stolarna. Jag kan verkligen påstå att idag kunde inte ha blivit en bättre dag. Jag tänker avsluta den med en joggingrunda i Kågbos vackra skogar!

Med risk för att låta sådär (fånga dagen, bla bla bla livet är underbart) jobbig så säger jag ändå tack för en av världens bästa dagar!!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0