Jogging

Idag är första gången det faktiskt tog emot lite innan jag gick ut och joggade. Jag ville inte riktigt, ändå förbättrade jag min tid ganska rejält.

Igår så var jag så peppad på att gå ut och jogga, så jag gjorde som alltid, jag startade runkeeper. Jag går alltid 1/2km innan jag börjar springa och precis när jag skulle börja jogga står det ett gäng grannar och pratar. Naturligtvis blir de intresserade i Kenna och började ställa frågor om henne, vad hon är för ras osv. Där gick det bort några mintuer, riktigt störande. Jag ville ju ändå jogga i 30 mintuer, så jag tog i lite för mycket och nästan sprang för att hinna ikapp tiden, vilket resulterade i att jag inte orkade springa hela rundan som var kvar, vilket jag annars gör, trots det så klarade jag ändå tiden men blev helt slut. Jag tror nog att det gjorde att jag inte kände för att gå ut idag. Men nu däremot är jag riktigt glad att jag tog mig ut, det gick ju strålande! Ökade tempot från ca 8km/h till nästan 9km/h. Nu börjar det verkligen likna något!!

Jag BJUDER verkligen på den här bilden, helt svettig var jag, plus att den såklart är omgjord,hahahha!:

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0