Felia

Jag sitter i ett modernt hus, dock nästan ute i skogen men ändå inte skulle jag vilja säga, det verkar inte spela någon roll. Att TV:n varit ur funktion i en vecka har jag ändå vetat om och förberett mig på, jag gav då mitt sista hopp till internet och web-tv och det har fungerar prima fram till nu. Telia ringde just och sa att de stänger ner internet ett tag, tacka gud för telefonen, men vad spelar det för roll när jag har ett sträck som mest här inne i huset?!

Tack telia, här kan jag lyssna på tystnaden och titta in i väggen. Mysigt. Tur Milda är vaken ännu så vi kan umgås, det är sånt man gör i dessa svåra tider. ;)

Med vänlig hälsning en Hanna som letar en gnutta mottagning med telefonen i fönstret.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha

2012-05-16 @ 20:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0