Dagens löprunda

Träningsvärken i magen har under dagen släppt helt och hållet, dock körde jag ju på ganska hårt igår med benböj, utfall och lite sånt igår, vilket gör att jag har träningsvärk till tusen i låren idag istället, haha! Jag har alltid sagt att jag älskar träningsvärk, just för att det är som ett kvitto på en bra träning. Hur som helst så tog jag mig ändå ut på en runda ikväll, i sista sekund kan man säga, klockan var ändå strax efter tio när jag kom hem. Jag ökade mitt tempo något, jag tror det beror på att jag för första gången inte tog någon hund med mig, vilket gör att jag bara kan kötta på utan att ta hänsyn till någon annan.

Just nu spelas "Dansa Pausa" med Panetoz konstant i mina öron under löprundorna. Jag totalälskar att springa till den låten, ett litet tips sådär på kvällen!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0